Background

zondag 27 februari 2011

Spannend.... schoenen besteld !

Zo spannend, ik heb gisteren via ebay schoenen besteld die ik heel graag wil hebben, namelijk MBT schoenen. Dit staat voor : Masai Barefoot Technology.
Vorig jaar had ik al een paar namaak gekocht om te kijken of ik het hele idee wel prettig vond lopen en dit was zo, dus toen ben ik eens rond gaan kijken voor de andere merken en daar zit behoorlijk veel prijsverschil in. Je hebt de MBT die variëren van 200 tot ongeveer 250 euro en je hebt ook de sketchers die ongeveer 100 tot 150 euro zijn. Ik moet zeggen dat ik dit best heel erg veel geld vind. Ik ben dus vorig jaar al eens aan het passen geweest om het verschil tussen de Sketchers en de MBT te voelen en ik moet eerlijk zeggen dat de MBT toch veel steviger aanvoelen, niet geheel onbelangrijk.
Maar ja, 200 euro voor een paar schoenen vind ik nogal wat....
Gisteren in Haarlem toch weer eens aan het passen geweest en besloten dat ik ik toch een paar wil.
Ik ben op ebay gaan kijken en heb daar hele mooie zwarte gevonden voor 100 euro! Daar kwam dan nog 14 euro verzendkosten bij , ben je klaar voor 114 euro!!! Toch best een groot verschil, kan ik bijna 2 paar voor hetzelfde bedrag aanschaffen.

En dit zijn ze dan:


Maar goed, ben nu wel benieuwd wanneer ze binnen gaan komen en of alles ook goed gaat natuurlijk Is voor het eerst dat ik via internet zoiets prijzigs aanschaf, vind dat best wel eng!!!! Nou ik wacht rustig af....

Nu ga ikweer verder met mijn doosje wat ik aan het maken ben.

Bedankt voor het kijken en veel creativiteit toegewenst.

groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Ik loop nu al twee jaar op de sketchers shape up..heerlijk als of je op wolkjes loopt. Plus dat ik veel rechter op loop en dat scheelt een hoop rugpijn.
    Ik ben aan nieuwe toe en ga eens opzoek naar deze..zien er goed uit! die wil ik ook wel eens probeeren Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje, wat een speciale schoenen zeg! ik heb ze geloof ik gezien op de huishoudbeurs, maar dacht nog, zal wel weer één of ander verkooppraatje zijn... maar ben nu wel een beetje nieuwschierig geworden.. zal eens rondkijken of ik eens wat kan gaan uitproberen ergens....

    BeantwoordenVerwijderen