Background

zondag 13 februari 2011

Creatief Weekend in Expo Haarlemmermeer!

Goedemorgen allemaal.

Vrijdag en zaterdag heb ik bij Papillon Hobby op de beurs gestaan. Deze beurs is voor het eerst en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond. Het is een mooie locatie voor een beurs. Een grote ruime lichte hal en erg veel parkeer gelegenheid!! Ik vond het weer erg leuk om hier bij aanwezig te zijn en weer een paar technieken te demonstreren. Het was erg gezellig.

Zelf ben ik natuurlijk ook weer de beurs over geweest en heb nog een paar leuke dingen ingeslagen zoals oa. bedels, deco papier, houten klosjes en Porsina Porselein van Arina. Dit impoteert Arina zelf en is een heel gaaf product. Je kunt dit oa. natuurlijk gebruiken om de prachtige kunstwerkjes van te maken zoals Arina, maar wat ik er heel gaaf aan vind is dat je het door je stansmachine kunt halen en kunt ponsen , maar ook kun je erin stempelen en dat is waar ik het voor ga gebruiken. Let wel op dat je de juiste hebt, want er zijn meer merken maar die zijn hier niet geschikt voor omdat deze te taai zijn en lijkt net kauwgom!!!

Ik kan nog niet laten zien wat ik er zelf mee doe, omdat ik hier natuurlijk nog niet aan toe ben gekomen, maar ook omdat ik mijn eigen computer op dit ogenblik niet heb omdat hier oa een trojans horse en diverse virussen ingeslopen waren. Zodra ik mijn computer terug heb kan ik wat voorbeelden laten zien en weer foto's plaatsen. Ik heb nu wel gelukkig een computer van mijn zwager te leen [ wat zou ik zonder hem moeten ] maar daar zit een ander besturings programma op en daar ben ik niet mee vertrouwd. Dus kost wat meer moeite en daar heb ik niet altijd zin in.

Nou voor nu was dit het voor mij, tot de volgende keer.

Veel creativiteit toegewenst.

groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten