Background

dinsdag 30 augustus 2011

Alcoholinkt opbergkist

Deze kist had ik een tijdje terug bij de Pipoos gekocht voormijn alcoholinkt in op te bergen. Ol wist niet zo goed hoe ik deze wilde bewerken, maar zondag had ik ineens het idee om het helemaal te beplakken met tissue tape van Tim Holtz en daarna te kleuren met alcohol inkt. Daarna het ik er nog wat washi tape overheen geplakt.
Ik vind het wel geslaagd en ben er tevreden mee.

Onbewerkt

Bewerkt   

Detail       

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt voor het kijken en veel creativiteit toegewenst.

groetjes Petra

5 opmerkingen:

  1. hij is erg leuk geworden en wat een heerlijk spul is dat he...alcohol ink..lnuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is super geworden. Heb je vast heel veel rollen tape voor nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er wel heel erg leuk uit...De stijl past goed bij wat erin gaat haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, wat leuk zeg; jij bent echt lekker creatief bezig geweest. En die inkpads van Tim Holtz passen hier precies in? Hmmmm, moet ik ook maar eens naar Pippos geloof ik!
    Kom je ook eens bij mij kijken?
    Groetjes, Belinda
    www.blinniescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen