Background

zondag 28 augustus 2011

Trouwalbum

Vandaag heerlijk weer aan het scrappen geweest.
Ik moest er weer even inkomen, maar gewoon een lekker gevoel bijgehad vandaag. Lekker fris, ideeën borrelen allemaal op, dus dat beloofd wat...

Vandaag zoals eerder gezegd het trouwalbum afgemaakt , wat ik samen met mijn zus aan het maken was. Het is een vrij eenvoudig album geworden, maar wel erg leuk. Er zitten geen foto's in, want dan kunnen mijn oom en tante er zelf hun foto's van het 40-jarig jubileumfeest inplakken.

Voorkant


De 1e pagina en binnenkant voorkant


De overige pagina's









Laatste pagina en binnenzijde achterkant


Achterkant



De lintjes die je aan de zijkant ziet, zitten aan tags vast die tussen de pagina's inzitten, zodat er meer foto's in kunnen. Op de achterzijde heb ik lijnen gestempeld met een journal stempel, zodat ze daar wat op kunnen schrijven.

Bedankt voor het kijken, berichtjes worden gewaardeerd. Heel veel creativiteit toegewenst.

groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten