Background

maandag 8 november 2010

Nieuwe hoofdtelefoon

Ik was weer eens toe aan een nieuwe hoofdtelefoon voor bij de computer. Zaterdag viel van mijn oude ineens de linkerkant eraf. Dit wel vastgezet met  tape, maar dat was toch niet fijn.
Dus ik vandaag rondgekeken voor een nieuwe en die gevonden bij de Hema, was nog in de aanbieding ook met 20 % korting, scheelt altijd weer.


Leuke kleur vind ik het ook, want ja groen is naast oranje mijn lievelingskleur!
Ben hem nu aan het uitproberen en hij doet het wel erg goed.

Terwijl ik in de rij bij de kassa stond zag ik een koopjesbak met daarin setjes voor kinderen om te knutselen, 1 van die setjes was om een armytag van te maken. Ik heb er hier 1 van meegenomen, ze kosten een euro.


Zo ziet de verpakking eruit

Dit zit er in
Hier ging het mij om.

Zal binnenkort eens kijken wat ik ermee ga doen.

Veel creativiteit toegewenst.

groetjes Petra

1 opmerking: