Background

dinsdag 23 november 2010

Malletjes gemaakt.

Van het weekend ben ik bezig geweest om met Molt 'n Pour van Ranger malletjes te maken van cameo's, die ik dan weer wil gaan gieten met Utee.


Dit is zo makkelijk, maar ook leuk om te doen. De malletjes waren met hooguit 10 minuten klaar en dan kun je ze gaan gebruiken.

Ik heb in de melting pot clear utee gesmolten en dit in de malletjes gegoten en daar kwam het volgende uit



Ze zijn nog niet helemaal goed, maar ze zien er al leuk uit!
Van de week eens lekker experimenteren met gekleurde utee.

Bedankt voor het kijken. Veel creativiteit toegewenst.

groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. oo ik zit daar ook al een tijdje aan te denken.Hoeveel zit er eigenlijk in zo'n blikje/potje molt and pour ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lenet,

    het is zo leuk!! Er zit 42,5 gr in een verpakking dat zijn 2 potjes en je moet van beide een beetje nemen en dan mengen. Ik heb van 1 verpakking deze 5 malletjes gemaakt, vond dat nog wel redelijk.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen