Background

zaterdag 18 december 2010

Nog meer mooie stofjes

Sinds afgelopen week zit mijn werk heel dicht in de buurt van de dinsdag markt in Haarlem Schalkwijk en daar was ik in de pauze dan ook even heen gegaan en heb daar nog wat mooie stofjes op de kop getikt


En donderdag toen ik boodschappen ging doen liep ik langs een winkel waar ze oa. gordijnstoffen verkopen en daar hadden ze hele mooie coupons liggen en daar heb ik ook nog een paar meegenomen



Nu word het wel tijd om er wat mee te gaan doen, ik heb al wat ideeën, nu alleen nog even kijken of dat ook gaat lukken, misschien dat ik daar morgen eens mee aan de gang kan gaan.

Bedankt voor het kijken en veel creativiteit toegewenst !

groetjes Petra

1 opmerking:

  1. hoi hoi,

    ben benieuwd wat je ermee gaat maken
    het uitzicht uit je huis is wel heel mooi of niet dan???
    gaaf hoor die foto's

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen