Background

zaterdag 4 december 2010

Nog een kerstkaartje met stampbord

Vanavond nog een kart gemaakt met het stampbord.
Vandaag voor het eerst mee gewerkt, terwijl ik het al jaren [ jaar of 6-7 ] in huis heb. Ingrid van Papillon-Hobby had gisteren een zak met diverse vormen meegenomen en gevraagd of ik er iets mee wist. Dus nu moest ik er echt eens mee aan de gang en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind om mee te werken.


Gebruikte stempels zijn van Hero Arts en Crafty Individuals.

Bedankt voor het kijken en veel creativiteit toegewenst.

groetjes Petra

6 opmerkingen:

  1. Petra, je kaartjes zijn prachtig geworden.
    Tja ik heb ook nog wat stampbord liggen en idd nooit echt geweten hoe ik ermee werken moet. Misschien moet ik na dit te hebben gezien, het ook maar weer eens van stal hal!
    thanks!

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw hij is prachtig Petra.
    Wat gaaf dat je dat kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,

    Wat heb je dit mooi gemaakt zeg! Die kleuren vind ik echt heel erg mooi! Prachtig! Mooie foto's heb je ook op de blog staan van de sneeuw enz! Leuk hoor. Je hebt een volger erbij! Als je het leuk vind, kom eens bij mij lans op m'n blog!
    Lieve groetjes en fijne avond,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Petra,

    super mooi kaartje en dat tisseutape schitterend

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaarten..die tape is gaaf zeg.

    BeantwoordenVerwijderen