Background

zaterdag 11 juni 2011

Druk, druk, druk .....

Zoals jullie gezien hebben heb ik de laatste 2 weken zo goed als niets op mijn blog geplaastt, maar dat komt omdat ik het momenteel erg druk heb.

Ik ben maandag 23 mei met een nieuwe baan begonnen voor 3 dagen bij de woningcorporatie waar ik al werkte, maar wat afliep op 19 mei. Het is een hele leuke baan, namelijk Administratief medewerker verhuur, maar het is iets wat ik nog niet eerder gedaan heb en dus krijg ik erg veel informatie binnen, wat vooral vermoeiend in het koppie is. Maar ik begin al te wennen, dus dat gaat helemaal goed komen!!!!

Ik dacht een baan , dan moet ik het huis ook maar eens goed gaan aan pakken. Dus dat heb ik de laatste 2 weken dan ook gedaan. En ik kan je wel zeggen, dit was geen overbodige luxe!!!!
Jullie kennen dat waarschijnlijk allemaal wel, je verzamelt steeds meer, maar kunt het eigenlijk niet meer goed kwijt, maar ook geen tijd er voor nemen om dan de boel weer eens goed op te ruimen!!!
Dat ben ik dus nu eindelijk maar eens gaan doen, met het gevolg dat ik eindelijk weer normaal door mijn woonkamer en extra slaapkamer kan lopen en overal bij kan!!!!
Ik ben nu net klaar en dat is toch echt wel lekker!

Ik heb mijn 4 boekenkasten in mijn woonkamer helemaal leeg gehaald en opnieuw ingedeeld, waardoor het nu echt ook boekenkasten zijn! Al mijn boeken [ die ik gelezen heb ] staan nu op alfabetische volgorde en allemaal netjes bij elkaar, zo heel erg fijn!!


Ook een deel van mijn dinosaurus boeken collectie staat in deze kasten en er bovenop.

Wat ook zeer fijn is, mijn werkruimte is opgeruimd!!!!! Ik heb lege ruimte op mijn tafel [ voor zolang als het duurt !! ]




Weet wat ook echt zeer bijzonder is, ik heb een lege eetkamertafel!!!!



Mijn broer is vandaag ook nog even langsgeweest om wat dingen voor me op te hangen, oa een grote canvas van 1,2 - 1,2 meter!!! Dit is een goede reden om hier nu eens mee te gaan beginnen, maar dat zal een project zijn wat ik in stappen ga maken!


Ondertussen ben ik natuurlijk ook wel creatief bezig geweest, alleend at project is nog niet af, hoop ik dit weekend af te krijgen, maar hier alvast een paar sneak peeks




Bedankt voor het kijken en heel veel creativiteit toegewenst!!!

groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Petra met je nieuwe baan, en heerlijk dat je huis ook een opruimbeurt heeft gekregen, soms is dat wel eens nodig.
    moet hier ook eens nodig aan de slag, maar kan niets wegdoen dat is het ergste !!

    fijn weekend groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo Ik ben benieuwd! Waarben je mee bezig?

    BeantwoordenVerwijderen